Tv-tittande

Publicerat: november 14, 2010 i Okategoriserade

Här sitter jag, framför tv:n, tycker det bara är antingen tråkigt på tv, eller också har jag sett det som sänds.
Men, så av en händelse zappar jag förbi kanalen STAR (eller vad den heter…) och där sitter Bon Jovi och pratar med vackre Jon i spetsen! Lyckan för idag är gjord, och jag njuter av varje sekund, bra musik, intressant prat och vackert att titta på!
Me like! Slippery when wet -skivan kom 1986 tror jag, och blev totalt sönderspelad hemma, följd sedan av New Jersey, lika sönderspelad den. Ett antal konserter har det blivit med dem, tror att det är sju. Jag tycker inte att deras nyare album är lika bra, men man är väl ett lojalt fans! *L*
Sen kan jag lägga mig att sova gott, ifall jag skulle råka bli väckt och behöva åka in och jobba någonstans i morgon. Håll tummarna för att jag slipper!!

Kommentera

