Swedish Grace

Publicerat: november 14, 2010 i Okategoriserade

Jag samlar ju på en matservis, Swedish Grace i både ljusblå och mörkblå, vissa delar är mörka, andra ljusa.

Nu inser jag att Rörstrand har släppt en ny färg i den serien, en RÅÅÅÅSA! Alltså, ni förstår, jag är sjukt förtjust i rosa, trots att jag inte har varken mycket rosa saker eller kläder. Men… vad gör jag nu? Jag är ju i princip färdig med matservisen! Jag kan ju inte köpa in rosa delar i den helt plötsligt…

Jag funderar allvarligt på att köpa/önska mig muggar, assietter och dessertskålar i den färgen…. Att ha när jag har kaffekalas, vilket jag har såååå ofta. Eller inte… Men visst är det bra att ha något att samla på när alla frågar vad man önskar sig på present eller julklappar.

Så får det bli, inga kaffekoppar dock, det har jag söta redan från Villeroy Boch.

Kommentera

