Snöpromenad!

Publicerat: oktober 22, 2010 i photos, raffe-vovven

Ändrade planer för dagen minsann.

Vi tog en härlig promenad, där Ralf fick chansen att springa lös i snön, tränade på inkallning och lekte hur mycket som helst.
Det var skönt att komma ut, även om inte min promenad blev så lång, på grund av mitt ben som krånglar.
Nu ska jag sortera sommarkläder och vinterkläder, röja, slänga, packa ihop och lägga in i garderoben, och sen hade jag tänkt mig att ge mig in i pysslerummet, röja av bordet och börja planera julkorten! Jag längtar så mycket efter att pyssla….

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Här är snöfritt men SNART kan det väl få komma lite, lite snö åtminstone./ Din valp är ju SÅ HELT BEDÅRANDE./ Tråkigt med ditt ben. KRYA PÅ DIG! Kramar, och gos till ”vilddjuren”.

Kommentera

