Mulet både ute och inombords.

Publicerat: oktober 3, 2010 i Okategoriserade

Jag känner mig down idag, det är så jäkla trist väder, jag har ont, det är så mycket jag skulle behöva göra men som jag inte kan, jag känner mig till och med nästan lite sjuk.

Men, det ska vi snart råda bot på, först är det lite soff-gos med Kejsarinnan, om någon nu tyckte hon var kelig innan, så är det inget mot vad hon är nu efter valpens intågande!
Sen blir det hopp & lek med Ralf ute, eller, jag går med en bit, till en gräsmatta som inte ligger precis vid vårt hyreshus och sedan får maken ägna sig åt hopp och lek 🙂
Vi tar med lite korv och så tränar vi lite inkallning och sitt, tillsammans med att gå i koppel. Det är alltid lika spännande att lära en valp det, inte helt lätt.
Sen vill jag egentligen bara sitt och mysa och inget alls göra, men jag känner tvånget att röja undan här, och med makens assistans ska det väl kanske gå fort.
Något bra på tv idag? Annars kanske vi får sätta på en film. Usch, himla kul blogginlägg det här, men vad 17, så känns det just nu och så får det bli!

Kommentera

