Snörvel!

Publicerat: september 1, 2010 i Okategoriserade

Det är väl bästa beskrivningen på min dag idag. Snörvel, host och attjjooo!
Inget har jag fått sytt, jag har legat och sovit och läst hela dagen.
Det jag verkligen måste få ordning på ikväll, är mina hoya-sticklingar som kommit igår och idag, de behöver planteras och andra behöver planteras om, orkidéerna bör få komma in från sommarkolonin och placeras ut på lämpligt ställe.

Men just nu blir det glass, Ben&Jerrys Cookie Dough. Vi hade en stackars liten klick kvar, den stoppar jag i mig tillsammans med en kopp te. Sen får vi se vad som händer….

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Jo, det kan vara nog så jobbigt att vara förkyld minsann. Känner nog inte riktigt till just den glassen men älskar annars glass.

Kommentera

