Buhu…

Publicerat: augusti 31, 2010 i Okategoriserade

Det känns som om en förkylning börjar krypa på mig. Inget jag vill ha, inget jag har tid med alls.
Halsen börjar kännas lite för trång, hela dagen har jag haft antydan till huvudvärk och ögonen börjar brännas lite. Jag hoppas intensivt att det är falskt alarm. 
Imorgon hade jag tänkt ägna hela eftermiddagen och kvällen åt att sy diverse presenter, så att bli kass och hamna i sängen passar sig inte just nu!!

Så, nu har jag fått beklaga mig lite, tack för det! 🙂

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Jo, man har absolut rätt att ”beklaga sig” när det är förkylt!! Jag VET att sådant kan komma så olämpligt (men en förkylning i sig är ju URJOBBIG. Minns ju vilken panik jag fick när jag skulle till Nya Zeeland i november 2000 och BOKSTAVLIGT fick ”resfeber” några veckor innan. Fick rådet av en granne att vila mycket så att febern gick ner (hade tidvis 38.7). Hela resan ned höll förkylningen sig lugn men jag fick häftiga hostattacker på resmålet och trodde ibland att jag skulle väcka hela hotellet! Men, peppar, peppar, nu har jag inte varit förkyld sedan i april (hade väl i någon månad, ”en seg rackare”). Krya på dig! Jag hoppas att du mår bra imorgon och kan sy dina presenter. Håller tummarna.

Kommentera

