Fullt upp!

Publicerat: augusti 27, 2010 i Okategoriserade

Helgen har knappt börjat, och det är redan full rulle. Just nu sitter jag och väntar på raraste brorsbarnen utanför deras skola. Vi ska åka och köpa lördagsgodis och sedan hem till dem, hjälpa deras far att spika lite på huset och sen ikväll är det dags för kräftskiva hos gamla bekanta.
Det ska bli riktigt trevligt att träffa dem igen, vi här inte hunnit ses på hela sommaren.
När vi var små, mina bröder och jag, umgicks vi familjevis jämt och ständigt.
Vi åkte på semester ihop, firade högtider tillsammans, hade massa traditioner tillsammans.
Det hela avtog när pappa dog, men vi försöker verkligen att ses några gånger om året i alla fall.

Så, vi får väl se hur jag hinner uppdatera bloggen under helgen. Lite foton kanske, nu när jag bytt blogg för att just kunna använda min mobil!

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Vet inte om det finns så mycket traditioner kvar i MITT liv men det kan ju komma nya. Men ÄLSKAR annars kräftor.

  2. Lisa skriver:

    Glömmer av mig och kikar in på din andra blogg hela tiden. *s*
    Men du, har du skrivit allt detta på mobilen?!?!?! Jag som tycker det är stenjobbigt att bara skriva ett litet sms! *s*

    Kramar!

Kommentera

