Mörka natten!

Publicerat: augusti 9, 2010 i Thoughts and feelings

Det tenderar att bli sena nätter när vi är tillsammans med släkten. Jag här krupit ner i sängen men ett knippe folk sitter fortfarande uppe och spelar kort. Sommarland är väl ganska trevligt men halva dagen idag har regnat bort. Inte helt optimalt.
Jag var blöt inifrån och ut, och har frusit halva kvällen.

Jag känner mig så glad över att ha både familj och släkt här, att åka iväg med dem och hitta på saker. Ibland känner jag mig lyckligt lottad och jag borde försöka tänka mer på det som är positivt i mitt liv än det som jag inte är så nöjd med.
Ibland känns det som om jag behöver tänka om lite, dags att göra det nu kanske.

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Låter härligt beskrivet förutom att du har frusit och att det har regnat. Men jag VET ju att du är MYCKET POSITIV också till EN ANNAN PERSONS FRAMTID!!!

Kommentera

